Tuesday, May 14, 2013

sedih tak jumpa member 5sc5 :(

salam..

huhuhuhuuh... disinilah aku meng-update blog , melayan hati yang lara.. haha :P drama je lebih..

x la, actually, harini semua member kelas 5sc5 keluar hangout dekat Kulim Landmark.. aku sepatutnya pi, tapi atas dasar transport yang amat-amat-amat membantu, aku tak boleh hadirkan diri.. frust punya fasal, aku tidooo je pagi tu sampai la kawan aku, Aini call tanya aku jadi tak nak datang Kulim Landmark sebab nak beli tiket movie. perghh.. sedih bila dengar dia tanya aku..

"aku x boleh pi la wei..huhuhu"

tu la.. maybe x ada  jodoh aku nak jumpa member2 aku, nak buat macam mana kan? mak aku ada exam, adik2 aku ada exam, abah aku keje je la.. mana ada exam kan... hahhahaha.. so, x leh la bergumbira bersama rakan2.. so, aku pun, menggembirakan hati aku dengan makan cookies subway.. double chocolate okay!!! my feveret. hehhehe.

teringat waktu habis sekolah, last exam biologi.. aku nak sangat tangkap gambar dengan encik kuku dan encik radje.  *aku mention nama radje ni sekali ja. x boleh lebih . * tapi hajat x kesampaian. hahhaha.. again, aku rasa x ada takdir dan jodoh nak tangkap gambar dengan depa. hahahha..nak tangkap gmbr dengan pelajar lelaki melayu dalam kelas. hahhah.. ada sorang ja.. er, tambah lgi 3 orang :) *encik kuku kelas mana ya? hahhahahha..* tp yg lg dua orang lelaki melayu tu, memang x bergambar aku rasa.. tambah2 lagi rozzain. errrrrrr, mention nama dia kat sini pun buat aku rasa -----------. hehhe.

so, aku dengan kawan2 aku pun tangkap la gambar sesama kami.. my girlfriends and me.. x banyak, tapi boleh la. kenangan. ahaks..


*satu je. x leh banyak2*

hmm.. ok la.. nak menyedih sat.. huhu.. bye.. harap kawan2 aku kat kulim Landmark tu happy. * memang sah la happy huhuhuhuhu*... :(

p/s: nasib baik tak pecah rahsia woooooo... nyaris2. hahahhaha

No comments:

Post a Comment

Family bonding : MPDM camping, Tasoh Lake Resort

Assalamualaikum dan selamat sejehtera, :) hari ini aku nak bercerita pasal kem MPDM yang baru je habis semalam. nak update blog ni bukan s...