Wednesday, May 15, 2013

rugiii ceq tak tanya. huhuhuhhu :(

salam..

sedih semalam x habis lagi. tambah2 lagi bila kawan aku upload gambaq depa pi reunion semalam.. ceq merajuk *sorang-sorang* x mau like gambaq . huhuhhu :P

*walaupun x ramai.... ceq nak piii*

aku x dak transport, tapi kalau naik motor okay ja.. ada je lesen.. *walau dah beberapa kali renew..* tu pun lesen L. aku pegang lesen L selama 1 tahun lebih. 1 TAHUN LEBIH DER. hahahha.. actually, aku serious malas nak belajar dapat P. sebab???


  • cikgu kat sana garang gila! buat lawak pun masih garang -.-
  • kes merajuk dengan mak sebab mula2 x bagi aku amik lesen *walhal masa awai2 dok bising suh amik lesen*
  • malas
haha.. then, malam ni terdetik nak tanya abah aku something sebab masa awal2 tanya nak pi reunion tu, abah aku x kasi.. pastu pagi2 semalam tukar fikiran aku leh pi dan atas dasar transport, ceq duk rumah sorang-sorang je. huhu.. 

ceq tanya..

"abah, semalam abah bagi ecah pi reunion, pi naik moto ka?"
"ha lah.. habis hang nak pi dengan apa? nak suruh abah hantar? *soalan sinis*"
"LAAAAAAAA!!!!"

pengajaran : malu bertanya, X DAPAT PI WEIII.. huhuhuhu :(

No comments:

Post a Comment

Family bonding : MPDM camping, Tasoh Lake Resort

Assalamualaikum dan selamat sejehtera, :) hari ini aku nak bercerita pasal kem MPDM yang baru je habis semalam. nak update blog ni bukan s...