Thursday, May 23, 2013

masalah tawaran online

salam..

adoi.. aku tak decide lagi nak pi mana nih.. huhuhu.. serious buntu.. pikiaq sana, nak sini.. pikiaq sini, nak sana.. last2 dapat tau ada tawaran dari UniKl. pergh.. lagi pening derr.. aku tau dapat tawaran pun sebab ada nombor yang tidak dikenali mcj , cakap tarikh pengesahan dilanjutkan. aku yang tak dak kerja lak.. balas mcj dia. "x tau pun dapat tawaran". hahhaha.. APA DIA LA~~~


UniKl siap nyatakan.. UNIKL WILL NOT SEND ANY DOCUMENT. aicecece. maksudnya, x dak surat tawaran la nah?? btw.. aku masih pening nak masuk mana.. 

ISTIKARAH~ ye laa..

aku lebih suka kalau dapat surat tawaran dari surat yang dihantar oleh posmen. baru feel gituuuuu~ ahakss

btw, harap Allah tunjukkan jalan yang terbaik untuk aku. aminn. goodluck you all !!


p/s: tadi terrrr-mimpi taufiq. he's being nice and sweet. so romantic. *cairrrrr* oh my gosh. buat aku rasa rindu lak kat dia. huhuhuhu

No comments:

Post a Comment

Family bonding : MPDM camping, Tasoh Lake Resort

Assalamualaikum dan selamat sejehtera, :) hari ini aku nak bercerita pasal kem MPDM yang baru je habis semalam. nak update blog ni bukan s...