Tuesday, May 14, 2013

radio baru yang gempak la jugak ~~

assalamualaikum dan selamat pagi.. :)

hari ni macam biasa aku tidur lambat lagi.. hahha.. ala, baru dua hari.. esok nak masuk matriks, dah kena tidur awal. huhuhu..

godek sana, godek sini.. aku terjumpa la satu website radio nii..*actually bukan la jumpa sangat, aku ternampak dekat news feed aku je. heheh*

aku pun yang ala2 boring, x keberatan lak pergi la tekan link tu.. weh.. serious best la jugak. hahha.. bukan nak bodek ke atau apa la kan.. mmg best sebab, boleh "nampak" ketidak-formal dj2 dan kekok2 diaorang. hahhahaha... kadang2, benda yang x perfect tu la yang menarik perhatian dan kelakar..

kalau nak kira professional macam era, memang la best... tapi dah bosan la.. aku paling tension bila dengar sinar fm. bukan nak kutuk la.. tapi bila salih yacoob buat parody.. atau sembang2 lebih, aku tension kot.. aku rasa ada masalah gila dengan suara dia.. suara buat2.. bukan selalu la.. tapi, bila dengar.... hmm TENSION...

nah.. nak dengar radioo LOONAQ, klik la link sini.. sila la link.. try dulu baru tahu. aicecece


p/s: syok kot dengar dia sebut nama aku.. hehehhehehe.. AND, dia sebut nama aku dengan betul which is.. jarang la orang sebut nama penuh aku dengan betul...

ape2 pun.. all the best loonaqqqqqqq~ 


No comments:

Post a Comment

Family bonding : MPDM camping, Tasoh Lake Resort

Assalamualaikum dan selamat sejehtera, :) hari ini aku nak bercerita pasal kem MPDM yang baru je habis semalam. nak update blog ni bukan s...