Sunday, May 12, 2013

hati aku rasa...

salam..

haritu ingat.. nak update segala isi hati.. bongkar la segala kenangan diri. tapi, bila dah online.. rasa blurr ja. haha..

aku update fasal boys je harini. supaya, x payah la ada lagi insan yang bukan mahram aku berada dalam fikiran, hati dan lain2 yang mungkin mendatangkan kemudaratan.. insya-Allah

ada la seorang mamat ni.. masa first aku masuk sekolah menengah.. dia la orang pertama yang tegur aku selain dari kawan2 sekolah rendah aku. ala2 first stranger la. mula2 aku kenal dia, benda yang paling menarik dan attractive adalah... KUKU dia. macam perempuan der... hahah. shiny habis! lawa lak tu. pergh. kuku aku ni biase2 je. tapi, syukur alhamdulillah :P.

sekarang ni tengah buat persiapan ke matriks, masa aku tengok buku2 lama.. terjumpa diary aku. wakakakakka. pelik bin ajaib, nama encik kuku tu banyak la jugak dalam diary aku.. salah satu yang membabitkan nama dia.. aku tulis.. "encik kuku selalu cakap aku gemuk. grrrr". actually, masa tu aku x amik kisah pun apa dia cakap. x terasa.. tapi sejak 1-2 tahun lepas ni.. semua dia cakap, pergh.. menusuk jantung menghiris hati tauuuu.

maybe salah aku jugak. sebab selalu cari fasal dengan dia. em.. encik.. saya bergurau je.. :(

takdir dan jodoh aku dengan encik kuku kira kuat jugak la.. hahha.. sebab.. *x leh bgtahu. nanti pecah temberang*. hari pertama kat sekolah menengah, aku jumpa dia.. dan hari last aku jejak kaki aku kat sekolah tu pun, aku "jumpa" dia.. time tu aku duduk kat satu kerusi ni, tunggu result kawan aku, and somehow.. dia duduk kat kerusi sebelah.. aku tunggu la kalau dia nak cakap apa2, tapi serious, time tu aku x sanggup kot nak pandang muka dia.. takut sedih .. so.. maybe itulah penamat aku dan dia. berpisah tanpa berkata apa. sepatah pun x kata apa. :) maybe dah memang takdir macam tu kot?

x tahu la masalah apa. aku dengan dia dah lansung x bercakap. walhal dulu selalu je texting dan pernah la sekali on the phone. kui2.. nervous tauuuuu~ dah la time call tu, abah aku kat sebelah. muahahah.. habis berlagak macho der...

sekarang ni, semua orang boleh nampak ke-menyampahan aku dekat dia. jujur aku cakap, aku x menyampah pun. aku frust je. sebab pe? encik kuku, pandai2 la faham ye? dah la. hmm. :) kenangan kan.. :)

jari menaip : aku x tahu la kalau dia sedar aku sebenarnya asyik tunggu dia bercakap dengan aku. dan setiap patah perkataan yang dia cakap kat aku lepas insiden perang dingin tu, aku happy gile sebenarnya.. tapi kat luar berlagak macho. itu lah aku. nama perempuan, tapi berlagak macho. lepas ni aku jadi ayu sikit ok?

bye encik kuku.

p/s: ada la satu crush ni lepas encik kuku. tapi.. cerita dia x semenarik cerita encik kuku. maybe crush tu untuk aku ignore encik kuku? wkakakaka. lantak la.. dah habis sekolah. ciaww

No comments:

Post a Comment

Family bonding : MPDM camping, Tasoh Lake Resort

Assalamualaikum dan selamat sejehtera, :) hari ini aku nak bercerita pasal kem MPDM yang baru je habis semalam. nak update blog ni bukan s...