Saturday, April 20, 2013

intro..

hye..  :) 

ni blog terbaru aku. hehe. sebelum ni pun dah banyak blog aku buat. ada yang dah delete, ada yang dah terbengkalai sebab lupa password. hehehhe. masa buat password, tak ingat diri. last-last dah lupa. :)

mula-mula, aku nak delete semua blog lama aku, sebab.. semua blog lama menampakkan ketidak matangan aku. tapi, bila fikir-fikir balik.. itu semua pengalaman...

ada pepatah..

kepandaian datang dari pengalaman dan pengalaman datang dari kebodohan. 
so.. biarlah. belajar dari kesilapan memandangkan semua khalifah di muka bumi ni, tak lari dari membuat kesilapan. :)

so, aku sekarang ni, lepasan SPM. tak kerja (memang tension betul.) , dan .... single? hahahahaha.

tunggu keputusan UPU dan beberapa Universiti lain.

anak sulung.

sensitif.

nak cari kawan banyak-banyak.

tu je~ heheheh

No comments:

Post a Comment

Family bonding : MPDM camping, Tasoh Lake Resort

Assalamualaikum dan selamat sejehtera, :) hari ini aku nak bercerita pasal kem MPDM yang baru je habis semalam. nak update blog ni bukan s...