Saturday, June 11, 2016

Memories Remain

Assalamualaikum dan salam sejahtera. :) 

ni, salah satu penguat semangat aku. haha. take a look. 


aku selalu tahu, and selalu dapat this nice feelings bila awal-awal tak suka, lama-lama jatuh cinta. aaa gittew. haha

kalau kau baca post lepas aku pasal FESKI, korang boleh relate la dengan post yang ni. awal-awal aku rasa macam ada barrier and rasa saaaaangat lah tak boleh ngam dengan depa ni. but then, everything changed. sekarang aku rasa happy sangat bergurau, lepak-lepak dengan diaorang. aku tak kisah pun balik pukul 2-3 pagi and so on. sebab hati aku suka. rasa terhibur, gembira.. rasa terisi hati ni. serious. haha

susah aku nak translate perasaan aku dengan kata-kata ni. tapi yang aku tahu, aku happy sangat sem ni. kalau lah kan... kalau lah aku x jadi one of this FESKI's family, my life would be miserable this sem. haha. aku mungkin akan terperuk duduk dalam bilik melayan perasaan, then excessively tidur and so on.. maybe tapi alhamdulillah, those nightmares x berlaku. i spend my time well. kawan aku tanya tak serabut ke kerja-kerja macam ni.. apa yang boleh aku cakap..
"its worth it"
sooner or later, aku dengan mereka mungkin tak akan rapat macam ni dah since u know kerja-kerja dah habis (i hope not), maybe bila jumpa sekadar senyum ramah dan sebagainya tapi.. one thing for sure, even when the person left, the memories remained.

seronok mengenali perlbagai jenis characters and traits among the HICOMs. hehe. very interesting.

yang paling sweet kannnn.. masa awal-awal meeting Aiman bagi button badge. baaanyakk sangat, rambang mata iolss. haha. aiman ni betul-betul aiman runcit. lepas tu pulak, tetiba zaid suruh tutup mata. ingt kan nk buat apa. haha. rupa-rupa nya dia bagi buah tgn dia beli masa dia pergi LAOS. awhhh so sweetttt la u guys. aku suka sangat button badge dengan gelang tu. dapat-dapat terus pakai, x bukak-bukak dah. hehe. tq tauu. emm aku ingt malam tu nak buat bubur jagung or sandwich telur tapi hampeh x sempat. hahaha. emm len kali yee :D

ni button batch aiman kasik

ni lak gelang yang zaid bagi. ada gambar gajah hehe. 

thanks for everything. thanks for the memories. :) if you guys need help, just ask. i will be there, helping as much as i could.

with love,
Aisyah.

No comments:

Post a Comment

Family bonding : MPDM camping, Tasoh Lake Resort

Assalamualaikum dan selamat sejehtera, :) hari ini aku nak bercerita pasal kem MPDM yang baru je habis semalam. nak update blog ni bukan s...