Sunday, December 7, 2014

video pendek karnival kampus usmkk 2014

assalamualaikum.

lama tak update. bukan sebab tak ada bahan, tapi sebab tak ada masa yang terlalu lapang untuk aku bukak blog. haha. ni pun sebab... sebab Allah izin kan kot? hahha

alhamdulillah.. rezeki aku malam ni, dapat tempat kedua dalam pertandingan video pendek. tapi bila aku upload dekat youtube, gambar jadi blur. aduh.. sedih gila.. masa haritu okay je.. hmm ada la tu salah setting ke apa. btw.. thanks kepada mereka yang bantu aku hasilkan video pendek ni dalam jangka masa 2 hari WOW. aku pun dok edit video sampai pukul berapa.. habis mata bengkak2.. hahaha. nak kejar tarikh tutup lah katakan.

tadi masa nak ambil hadiah.. aku segan nak guna tongkat. pastu bila dah separuh jalan nak naik pentas, mula la nak cover teruk. hahahha. paling mantop bila nak naik tangga la. hahahhaha. tapi sakit-sakit kaki pun, sebab dapat hadiah punya pasal kan.. sakit-sakit pun boleh jalannnn punyaa. hahahaha.

so.. silakan menonton video pendek dari budak noob ni. hehhe.

p/s: persembahan UNIC memang gempak habis lah wei!!!!!



No comments:

Post a Comment

Family bonding : MPDM camping, Tasoh Lake Resort

Assalamualaikum dan selamat sejehtera, :) hari ini aku nak bercerita pasal kem MPDM yang baru je habis semalam. nak update blog ni bukan s...