Saturday, December 7, 2013

a thought that you wouldn't care to listen

hye.

post ni x penting pun. sengaja update sebab aku sendiri pun dah naik menyampah tgk post yang sama dalam blog. hahahhaha.

malam semalam ada program ladies night. pagi ada perlawanan futsal dengan bola jaring dan sukaneka. petang ada explore race. malam.. majlis busana dan persembahan.

ok. yang baik itu dari Allah dan yang buruk itu semua dari kita manusia yang serba lemah. kan? itu aku faham. tapi kita boleh berusaha. kita boleh prepare dan manage. tapi, mampukah kita menjalankan semua yang dirancang? well, aku x rasa MPP jenis suka buat kerja sambil lewa. i mean, kalau ada salah dan silap.. mesti ada kesulitan. they are human too after all. besides, korang jugak yang undi diaorang. so, salah sape? :P ada yang marah MPP sebab bagitahu event ni last minute. ada yang marah pengadil sebab pengadil game x tgk keseluruhan sampaikan bola masuk jaring jadi isu. ada yang marah.. syarat2 untuk buat persembahan tak diberitahu dan menyusahkan pelajar. dan macam2 lagi..

senang cerita.. pada aku.. persoalannya sekarang..

APA MOTIF DAN KEBAIKAN LADIES NIGHT? tu je. kalau x de kebaikan.. jangan anjur lah. senang cerita. kalau x de ladies night pun.. korang melaram jugak pergi kelas. x berapa nak different pun. hehe

so, adik2 yang nak jadi MPP besok.. jangan anjur ladies night. nanti kena teruk2 walaupun korang dah try buat sehabis baik.. biasa lah.. menunding jari itu memang mudah. kan? tapi kalau nak anjur jugak... buat lah sehabis muslimah yang mungkin. sapa pun x boleh nak cakap apa. kalau ada yang pertikai jugak.. kita.. booo sama dia. hahaha. yang penting.. cuba dapatkan kerjasama. tu je yang paling penting. serious.

aku pergi ladies night pakai baju kuliah je. hehehhehehehheeh.

ada je kawan aku yang tak puas hati (bukan dengan MPP) pergi ke majlis dan mood yang x bestttttttt.. aku mood senang exited. memang x ngam jugak la. sekajap aku exited.. sekejap aku boring... but mostly aku boring sebab.. kawan aku semua x de mood. hahahaha. environment..

tapi ada la aku rasa.. sorang kawan aku ni.. dia ada feeling tak puas hati dekat aku. cemburu? geram? menyampah? aku pun x tahu.. but then.. aku pun ada ja perasaan tak puas hati kat dia..dulu laa (cerita lama) tapi skrg dah malas nak layan rasa tu.. bazir masa.. cukup la aku pendam then terkubur melalui masa yang berlalu pergi. cewahh ayat! hahhaa

takpe. nanti aku slow talk dengan dia.

oh, lupa nak cakap. aku ni poyo.. gedik.. kasaq, ngada2.. dan banyak lagi.. so, x payah nak buat muka menyampah sangat lah kat aku kalau aku buat poyo dengan hang. sebab aku dah cakap awal2 aku ni poyo. hehe. tgk, masih berkelakuan poyo. *setakat ni x jumpa lg org yg tgk secara menyampah kat aku. aku x nampak lagi. belakang aku.. lantak korang lah*.

thats all from me. tq.






No comments:

Post a Comment

Family bonding : MPDM camping, Tasoh Lake Resort

Assalamualaikum dan selamat sejehtera, :) hari ini aku nak bercerita pasal kem MPDM yang baru je habis semalam. nak update blog ni bukan s...