Thursday, October 17, 2013

ok. here it goes ..

salam.

 it takes longer than I thought to make this post for you alia (or naz).. I don't know why but I guess I need time to accept this whole fast-moving-out thing.. fuhhh

look, mula2 hang cakap hang nak pindah.. ok, aku boleh terima lagi.. I take that as a warning for me. didn't take it seriously sebab ada pihak yang x bagi hang pindah..  then lamaaa sikit, I saw some documents for this U. hang Tanya soalan yang berkaitan keluar kolej then bila aku Tanya pasai apa boleh pulak cakap x dak apa2.. eleh, nak bgi hint lah tu :P then, aku terusha sikit kertas tu, U mana hang nak pi.. cos apa.. and... dah tgk sikit aku blah je la.. sebab nama pun dah TERRRtengok kan.. lagipun aku x nak tahu semua sebab..aku nak dengar sendiri dari mulut hang. besides, its ur privacy. :) so, aku tunggu je lah hang nak cakap apa. and it takes longer than u should! oh myyyy... -.-

then, u submit the form. dah hantar surat. masa tu aku boleh terima lagi. yeyeyeyye.. gelak ketawa macam x ada apa.. still rasa hang dekat dengan aku~

ingat x kita selalu makan bersama, pergi baca mathurat sama2.. dan lain2 bersama.. boleh dikatakan banyak jugak aktivit kita bersama.. :P

aku rasa, kita start berpisah sementara bila hang ada praktis bola tampar untuk kasukma. hang selalu balik lambat ke cube and jarang la kita dapat makan malam sekali time tu.. huhu.. then aku lak dah pandai tidur cube bella hujung minggu. huhu.. kesian pulak bila fikir, ye lah.. tinggal hang sorang2 kan.. huhu. sorry. then, aku pulak ada praktis olahraga and aku tinggalkan hang sengsorang lebih kurang 5 hari la jugak. and serious cakap, masa aku kat Johor..... I kinda miss u. erkkkkk. why is thattttt?!!!!! ohhh! and, masa aku beli number baru, hg orang pertama aku bagitau.. sila rasa terharu. wakakaka..

then, bila aku balik Johor, hang pulak pergi Pahang untuk bola tampar. kakom ke kasukma? aku x ingt lak. huhu.. siap boleh "bercuti" dengan AC lagi.. x nak mention CA. hahaha :P rasa lama gila kot. haha. masa aku study (tu diaa aku study baq hang. hahaha), arsyi cakap "aisyah, rindu naz kee?? hehe" aku pun sengih je la. apa punya soalan -.-

semakin lama kawan, semakin banyak waktu kita berjauhan. mungkin Allah persiapkan kita untuk masa sekarang. persiapkan aku untuk redha dengan pemergian hang ke UIA. (ayat pasqahhhhh).

hehe. aku ingat lagi berapa banyak hang sukaaaa minum nescafe.



 haha. aku x berapa suka. minum sekali pastu bagi kat hg. pernah minum sekali je. sekali jee. then, aku rindu kena tunggu hang jemur anak2 wlaupun masa tu kita dah lambat nak pi perhimpunan. wakakakka. tapi aku tunggu je lah. biar lambat sama2 kan. hehe. yang aku paling x leh lupa .. ayat ni..

"sukahati kau lah. aku ok je"

ayat ni x leh blah. selalu hang cakap cmni bila aku Tanya benda yang hang mmg nak. hahahhaha. aku Tanya sebab aku ni jenis blur.. hang pun mengaku aku mmg jenis blur kan. hahahahha. hmm, tulah.. so, kalau hang cakap ayat lebih kurang macam ni, aku tau dah maksud dia apa. hang nak la tuuuu :P

hang orang kedua aku jumpa yang ada THIS persamaan yang sebelum ni aku x pernah jumpa selain wardina. tapi antara hang dengan wardina, hang lagi banyak persamaan. sebab hang stay lama dengan aku kot. hehhe. tau x persamaan apa? can't state it here. hehe

ingat lagi time bila kita tgk video sama2. hehe. then, masa kita tgk minionnsssssss... hehe.


we laughed hard. very hard. dengan parody kita berdua. x leh blahh. hahah.

 sorry aku selalu cakap hang poyo. hang x poyo pun.. aku saje je cakap camtu. ntah la. mulut aku ni suke sangat sebut poyo. don't know why. hehe

I really,really,really miss you.

masa hang pergi.... semua Nampak aku tough. macam x de apa2 berlaku. ramai jugak yang Tanya

"aisyah x sedih ke NAZ pergi?"

again, apa punya soalan.. -.- herghhhhh...

entah la. tapi aku tahu yang hang tahu ape aku rasa dalam hati ni kan? u know me better than them :) sebab tu aku x perlu tunjuk kat diaorang. kau sorang tahu dah la. kan?

haih.. baru berapa hari hang pi rasa dah berbulan aku x luah perasaan.. hahahahha. hmm. tau x aku mimpi iqbal kelas hang haritu. haru wehh.. hahahha. mimpi dia cakap apa tah pasai kaki. ish3.. -.- kalau mimpi AC x pa la jugak. haaaaa! haritu terserempak dengan CA kat ko-op. tapi aku buat derk je la sebab.. hang x dak. kalau x boleh buat poyo kat situ sama2. hehe.

babe, aku senyap sebab aku tak tahu kita akan contact lagi ke x lepas ni. sebab tu aku x call, x mcj.. nak persiapkan diri takut kalau... hang lupa aku nanti (which I hope wont). huhuhuhuhuhuhuhuhu

I miss you so much! x tahu nak cakap apa. rajin2 la jenguk aku kat Kulim. biarlah persahabatan kita kekal sampai anak cucu weh. haha. nanti aku bawak cucu aku kita jalan sama2 kat taman. hahah. sweet gitu. kalau panjang umur lah. InsyaAllah. hehe. call aku kalau nak luah apa2. call je. aku sentiasa on. heheh. call tauu

that's all from me. thank you. thanks Nazlia for being my superb cubemate and thanks Allah pertemukan aku dengan dia. :)

muah! (rasa macam nak buat video je kat hang) hahhha.

2 comments:

Family bonding : MPDM camping, Tasoh Lake Resort

Assalamualaikum dan selamat sejehtera, :) hari ini aku nak bercerita pasal kem MPDM yang baru je habis semalam. nak update blog ni bukan s...