Sunday, June 2, 2013

facilitator kmku

salam.

ok, sepatutnya.. aku update fasal minggu orientasi. tapi percaya la, kalau aku buat post tu, panjang gila kot. hahah.. so, aku mulakan dengan yang pendek je~

ok. cakap fasal facilitator ni kan.. emmm... *lupa nak cakap apa.. x draf dalam kertas. buh kat otak ja*

fasilitator kat sini gempak la.. serious.. semua ada muka2 artis. hahahhaha. ikut hati nak je aku buh gambar diaorg.. tapi, aku guna laptop kawan.. so, agak susah la sebab dia guna windows 8. mana aku reti sgt. handphone pun guna 3310.. bukan x nak minta mak tukar hp baru.. cuma aku takut, melalaikan aku. dulu aku pakai je BB.. tapi bosan... boleh buat aku gila internet. x nak la. nanti hidup x da life. :)

ok. first sekali, aku nak cakap, depa ni memang BAIKK! kenapa? ok..

aku pun pernah jadi senior kat sekolah aku. senior pancaragam,olahraga dan bla2.. dan biasa la.. juniors ni, kadang2 nak rapat dengan senior depa so.... depa add la seniors depa kat facebook.. salah sorang tu.. aku la :)

tapi, aku ni lak jenis, kalau cakap sepatah dua je dengan aku.. memang aku x approve friend request dioarg la. tambah2 lagi kalau aku x kenal. walhal satu sekolah kan. juniors mmg kenal seniors. sebab tu depa add. aku lak, senior yang x kenal juniors, memang aku x approve la. hahahha. *maaf adik2* . actually, dulu la kan.. aku ada masalah x kenal muka. aku jenis, dunia hang, dunia hang la. aku dekat dunia aku. aku jenis macam tu je. tapi macam rugi la. aku berjalan merata sekolah, ramai orang ingt aku, tapiii.. aku lak x ingt depa. kadang2 aku kesian gak.. dan marah la jugak kat diri sendiri ni sebab aku rasa, bila aku x ingt diorang, aku takut depa rasa aku x hargai diaorg. bukan kehendak aku. maybe dah jadi habit kot. huhu. tapi aku dah cuba ubah attitude tu. aku cuba ingt nama orang, muka orang, perangai orang.. dan yang paling aku belajar... ialah belajar SABAR :)

ok. cerita fasal facilitators kmku ni, depa mai ajaq kami lebih kurang dalam seminggu ja.. nak kata, ada sembang dengan semua, x de la sangat~  x pun. hahahha. aku sembang dengan kak ex-badlishah dengan abg aizat. tu pun sebab jumpa dia time daftar. *hensem ooooo. tapi kawan aku cakap x. eh, sukahati la taste aku :P* ade je abg faci dgn kak faci yg hensem,comel cute belaka.. tp kalau aku buh semua nanti cakap aku gatal. *kalau gatal pun, biaq la :P*..  aku buh nama abg aizat pun sebab kawan aku cakap x hensem walhal.. hensem ok. :P:P. unik ape.. kalau aku bubuh nama abg yang kawan aku cakap hensem tu.. em.... em....

*kadang2 yang x hensem tu laaa yang paling hensem pada aku. hehe*

depa ada buat group kat facebook. aku join. *cuba sedaya upaya nak straight to the point*.. ada la beberapa facilitators dalam tu. aku add. bila aku add, aku x jangkakan depa nak approve sebab, al-maklum la aku pun x approve juniors aku yang maybe dah kenal aku bertahun-tahun..  so, aku agak terkejut jugak la bila depa accept friend request aku. wow.... :D

hehhe. thanx faci~

dulu aku ada marah dekat satu faci ni. tapi, sekarang  ni, aku x suka sangat simpan perasaan marah,dendam,sedih dan sebagainya.. hahha. hati aku ni memang sensitive gila tapi.. emmm..emmm. buat apa nak teringatkan orang yang aku x suka. kan? bukan aku x suka sorg faci tu. cuma aku kecil hati je.. tapi x pe la. benda dah lepas. aku pun malas nak ingt. x yah la nak perbesarkan. :)

aku sebenarnya nakkkk sangat buh gambar faci2. aku nak tunjuk semua muka yang ala2 artis tu.. huhu.. laptop ni, lain aku tekan, lain dia keluar. menyampah! x pe la. perlahan2 explore :) nantikan,.. artis kmku :D

No comments:

Post a Comment

Family bonding : MPDM camping, Tasoh Lake Resort

Assalamualaikum dan selamat sejehtera, :) hari ini aku nak bercerita pasal kem MPDM yang baru je habis semalam. nak update blog ni bukan s...