Monday, February 2, 2015

kenapa lama tak update blog?

salam. hello! :D

hehe. sekarang ni cuti semester. yahoo! tolong jangan tanya apa rutin harian aku. hehe. tapi at least aku tak ada la melingkaq atas katil ja. tau dak melingkaq tu apa? hahaha.

so... aku lama tak update blog sebab somehow masa aku dekat U tak begitu lapang. ada ja time nak rilek-rilek tapi, tak membangunkan mood aku nak blogging ni. besides, aku perlukan masa yang lama untuk update blog. bukan sebab susah atau wifi USMSecure slow, tapi sebab aku nak feel okay. feellll bebeh. hahaha. kadang-kadang tu pulak, bila dah buka blog.. aku jadi blur. walhal banyak gila benda aku nak kongsikan. hahha. apa-apa pun.. YAY CUTI SEMESTER! hahaha

salam sayang.
awien.

No comments:

Post a Comment

Family bonding : MPDM camping, Tasoh Lake Resort

Assalamualaikum dan selamat sejehtera, :) hari ini aku nak bercerita pasal kem MPDM yang baru je habis semalam. nak update blog ni bukan s...