Monday, May 13, 2013

online di pagi hari

hye

aku tak sepatutnya update fasal kehidupan seharian . gara-gara kesilapan dahulu kala . bukan apa , rasa macam total loser bila aku tulis benda2 yang ..... erghh~ malu derrr . . . .

tapi pagi2 ni , aku update la jugak sebab . . . . .  aku boring tahap gaban ni der . bosan betul . *pergi je la tidur* kui2.

TENSION WEIIIII!!!!! satu gadget dalam blog aku ni hilang. dah la aku suka gila benda tu.. huhuhu. frust nyeeeeeeee. dah cari merata tempat x de gak... dah la tu, aku nak delete satu benda ni dari tadi lagi, x dapat2 gak.. ARGHH TENSION LAGIII!!!

kepala dah pening.. erghh. mmg nk msuk tido je ni.. tapi macam malas lak.. something is going on deep inside my heart . aku sendiri pun x bleh kenal pasti.. masalah nyee.

ada la sorang senior ni.. spm dia dpt 6A. subjek science semua B. lebih kurang la. dia amik matriks. PDT. aku macam pelik gilaaa.. result dia dengan aku mmg tak jauh beza tapi kalau nak kira gred.. jauh la jugak. hahha. i wonder, kenapa aku x dapat PDT? aku nak ke PDT? entah la.. aku ni jenis, apa ada amik je.

persamaan aku dengan senior ni.. kami athlete. muagagaggaga.. cakap pasal athlete, teringat taufiq. erkkk. taufiq sombong la.. tp nk bt cne, aku yang sombong dengan dia dulu. wakakaka. ye la,x kan aku nak syok2 happy bila nampak dia walhal dia layan aku dulu mau x mau ja.. well, at least.. jgn bg aku sakit hati je la. so, wajar la kan perbuatan aku tu?? *rasa macam x pulak*.. sebab , taufiq orang pertama yang berani gilaaaaaaaaaaaa tegur aku. hahhaha. dengan cara yang amat berani. sangat berani. dan agak gatal sikit. bukan gatal cmna, macam romeo.. hahahhaha.

wow.. you can be a good stalker if you have google. hahahhaa. aku selalu google je kawan2 aku. emmm, certain people only. hehe. is that creepy? -.-

pening kepala ni. skrg cuaca panas der.. x sanggup rasanya nak keluar tengah hari buta. erhhh.. nanti masuk matrik habis la berjemur aku. huhuhu

k la.. dah hbis sembang dengan ezzat aku tidur r.. ciaww

p/s: ezzat ada blog rupanya. muhahahhaahahaha

No comments:

Post a Comment

Family bonding : MPDM camping, Tasoh Lake Resort

Assalamualaikum dan selamat sejehtera, :) hari ini aku nak bercerita pasal kem MPDM yang baru je habis semalam. nak update blog ni bukan s...